Известие

Collapse
No announcement yet.

Читава 147 в бюджет от 4500?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dansguardian, мн глупости написа приятел.
    Рецеклирането е успешно, ако се извърщи качествено. С полиуретанови тампони, возията се втвърдява една идея...и е трдуно усезаема. Управлението става по директно. Шарнирите издържават мн км направени така.
    - За маслото, масло + маслен + въздшен = 80лв. + 5лв труд И то мн хубаво масло. Селения 10в40 Турбодизел...това си е маслото за този двигател. Ако ти е кеф за още 30лв ще вземеш 5в40.
    - комплект Дайко + ролки Ина + водна помпа Бугати са грубо 190лв ...труда е според зависи 50лв.
    - Трв носачи са 200лв горен, долен с остъпката грубо. Комплекта за предница да е 500 с отстъпка.
    - съединител Валео 280лв + 80лв труд по смяна

    Не са толкова страшни ремонтите...ако избереш правилното возило.
    Ако си търсиш,първо виж форумните...има хубави бензинови и дизелови.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      dansguardian, мн глупости написа приятел.
      Рецеклирането е успешно, ако се извърщи качествено. С полиуретанови тампони, возията се втвърдява една идея...и е трдуно усезаема. Управлението става по директно. Шарнирите издържават мн км направени така.
      - За маслото, масло + маслен + въздшен = 80лв. + 5лв труд И то мн хубаво масло. Селения 10в40 Турбодизел...това си е маслото за този двигател. Ако ти е кеф за още 30лв ще вземеш 5в40.
      - комплект Дайко + ролки Ина + водна помпа Бугати са грубо 190лв ...труда е според зависи 50лв.
      - Трв носачи са 200лв горен, долен с остъпката грубо. Комплекта за предница да е 500 с отстъпка.
      - съединител Валео 280лв + 80лв труд по смяна

      Не са толкова страшни ремонтите...ако избереш правилното возило.
      Ако си търсиш,първо виж форумните...има хубави бензинови и дизелови.
      Колега rusiq86, братле, нещо си в ужасна грешка с цените на TRW-то... 2 долни Х 280 лева прави 560 лева, два горни Х 180 лева прави 360 лева. Колко прави 560 лева + 360 лева? Отг. 920 лева. Говоря за цени в магазина, без каквито и да било отстъпки (не всеки има твоите възможности). И какъв е този труд от 50 лева за смяна на ремъци и ролки? Цените на труда започват от 100 лева, останалото е компромис. Освен това колега ремонтния комплект струва 210 лева, а водната помпа е 50 лева. И за финал ще ти кажа, че полиуретана е пълна скръб по отношение на комфорта - всичко може да е, но СКЪРЦА. Факт. Хайде със здраве!
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #33
        На 156-цата съм с полиуретан от има няма 3 години..и съм адски доволен.
        За 156-цата от подписа, комплекта ремък дайко, ролки ина, водна помпа бугати направи 190 лв...от колегата пинифирина Варна. Смяната ми в Русе струва 50 лв. И повярвай, човека е адски кадърен...
        За трв носачи...трявба да си луд да не намериш начин да не ползваш отстъпки...които са си 30%...предницата два горни+ два долни на 600 макс може да се вземе.
        То и задна главина струва 220 лв...но има начин и а 50 лв да минеш с СКФ.
        Който търси намира!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #34
          Колега dansguardian не знам защо водим още този спор няма значение, но просто е глупаво да казваш ти какъв вариант избираш за твоята кола и да пишеш неземни суми, от които има два пъти по евтин вариант, на което принципа е почти един и същ.Ти си предпочиташ да даваш по 700лв за два носача някой като мен предпочитат рециклирани такива, които имат същата здрави и от които съм много доволен и няма никаква скърцане или нещо подобно.Ти като караш по тези улици и дупки, ако не носача таблото ще ти падне и ще се разкърца ако ще не TWR сложиш, а квото искаш.Все пак като чуе някой какви пари влагаш за една алфа, струваща 3000 лв а ти влагаш толкова САМО в окачването малко или много би се отказал...пак казвам всеки си намира алтернатива била тя, скъпа или евтина последствията си е носим после, ако има такива.Ти защо мислиш, че като даваш тия пари получаваш оригиналното? В България оригиналното от ментето е много тънка границата.Не виждам повече да спори, но от такива мнения е малко избързано да казваш!
          Алфа Ромео 156 1.9 JTD

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            Първо какво се разбира под "рециклиране"?
            -Подмяна на тампоните с полиуретанови
            -Ремонт на шарнирите

            Когато се подмени един тампон с полиуретанов возията става по-твърда, но стабилността на колата на пътя се повишава. След време започва да скърца, въпреки че е смазан с морска грес, скърцането е неизбежно. И какво правим, когато возията вече не е мека?
            Приятелю,изобщо не си наясно какво означава думата "рециклиране".Тоест в случая,ако си бил с каучукови тампони,то те ти се заменят с такива,ако евентуално някой поиска нещо друго,и не го интерисува возията,или иска нещо да експериментира,
            то си е негова работа.
            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
              ...след като си купиш "читавата" 147-ца ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е да се обслужи:
              -ангренаж, ролки и водна помпа + труд -> около 400 лв.
              -биелетки и смяна на предни носачи + труд -> около 900 лв.
              -масло, маслен и въздушен филтър + труд -> около 120 лв.
              ...и това е само началото!!!
              K,ви..,къде са тия цени!! В Италия ли?!

              ---------- Post added at 19:26 ---------- Previous post was at 19:15 ----------

              Първоначално публикувано от slavi88 Покажи съобщение
              Здр. колега. Читава 147 с този мотор едва ли ще намериш за 4500. Моята е взех за 5100 1.6 105hp точно от горубляне колкото ида не ти харесва. Нз колата се оказа изненадващо мн запазена. Не беше удряна, драскана, прегледахме я доста обстойно даже собственика ни гледа малко странно и най-важното карана не много ( 84400 ) Когато е докарахме в Пловдив в сервиза на брат ми е погледнахме отдолу. Нямаше такава запазена кола. окачване, тампони всичко беше не 6+ а 66+ . колкото до разходите по колата не са толкова фрапиращи. 400 лв задължителните консумативи и си 6. само пари за тунджа да има. иначе избора ти за двойката е чудесен.
              Преди 3 месеца продадох перфекта 147ца!!! Наистина перфектна за 4700лв! Обслужена на 100%,Газова фобус,каско,всички екстри за модела+перфектен кожен салон!!! Продадох я само защото беше с 3врати,а детето расте и взех 147-ца с 5врати!! Най добре да търсиш кола от човек които си е гледал..Ето как изглеждаше моята.!
              http://tuning7350.snimka.bg/automobi...06675.28710303
              Дано новия собственик, не се сърди!!
              Ето и новата http://tuning7350.snimka.bg/automobi...omeo-fl.713703 ама за нея се бракнах повечко!!
              EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
              147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
              NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

              Comment


              • #37
                Колега, да те надъхам малко и аз...преди месец купихме на комшията на жена му 147-ца 2,0 ТС, кожен салон, аудио босе, навигация,телефон, мултифункционален волан, темпомат, 4 врати за скромната сума от 2900лв. След обслужване и монтаж на газов инжекцион дойде към 4200 и количката е супер, така, че винаги може да се намери свестен екземпляр но си е и до късмет, пожелавам ти успех
                Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                ex Alfa 156 1,9 JTD
                ex Alfa 75 1,8

                Comment


                • #38
                  115 коня ще са ми малко, при положение, че даунгрейдвам от трилитров V6 с 216, ама живота не е режеш-ядеш, се оказва

                  Последен, тъп, може би, въпрос. Има ли чалъм да се разбере какво е състоянието не селеспийда (признаци за скапване примерно; знам, че, да речем, ситроенка с автомат не се купува посмъртно, щото по дефолт е много зле. тука нещо такова има ли?) и какви точно са ядовете с него?
                  Събирам помощи за 911 GT2

                  Comment


                  • #39
                    Значи колега аз имам 147 2.0 туин спарк и да ти кажа съм мн доволен от колата а до скърцащите пластмаси нямам този проблем брат ми има голф 4 иии подръжката му е по голяма от на алфата пък за возия визия и т.н. няма място за сравнение алфата е много по добра.Тарко като му трябва кола а пред нас са и двете винаги взема алфата и го питам защо а тои като човек който е карал много марки коли ми казва че алфата е в пъти по добра от голфа.Така че колега не се чуди вземай алфата но да ти кажа 2.0 си дава разход към 10-12 градцко така че ако турсиш икономичен вземи дизела.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Venci_0012 Покажи съобщение
                      Значи колега аз имам 147 2.0 туин спарк и да ти кажа съм мн доволен от колата а до скърцащите пластмаси нямам този проблем брат ми има голф 4 иии подръжката му е по голяма от на алфата пък за возия визия и т.н. няма място за сравнение алфата е много по добра.Тарко като му трябва кола а пред нас са и двете винаги взема алфата и го питам защо а тои като човек който е карал много марки коли ми казва че алфата е в пъти по добра от голфа.Така че колега не се чуди вземай алфата но да ти кажа 2.0 си дава разход към 10-12 градцко така че ако турсиш икономичен вземи дизела.
                      Че, то ако е за Града,особено за къс проход..дизел,бензин все тая!!!
                      EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
                      147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
                      NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от tuning7350 Покажи съобщение
                        Че, то ако е за Града,особено за къс проход..дизел,бензин все тая!!!
                        147-ца със 15-ски джанти и кротко каране е 6.5л/100 в града!
                        С юнашко каране е 8л/100 в града!
                        За дизел става въпрос......

                        Съмнявам се да е баш еднакъв разхода бензин-дизел точно във града......
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                          147-ца със 15-ски джанти и кротко каране е 6.5л/100 в града!
                          С юнашко каране е 8л/100 в града!
                          За дизел става въпрос......

                          Съмнявам се да е баш еднакъв разхода бензин-дизел точно във града......
                          Подкрепям, даже моята с яко ръчка едва успях да я докарам до 10л на 100км градско а е вече към 200 коня...
                          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                          ex Alfa 156 1,9 JTD
                          ex Alfa 75 1,8

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                            Подкрепям, даже моята с яко ръчка едва успях да я докарам до 10л на 100км градско а е вече към 200 коня...
                            Еехехе...мъжага тоя Пешо
                            Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                              Подкрепям, даже моята с яко ръчка едва успях да я докарам до 10л на 100км градско а е вече към 200 коня...
                              Е аз също я ръчкам(те конете са скромни)ама все пак съм доволен,и я докарвам 10-12 газ във Пловдив!!!
                              Магистрала Пловдив-София///София-Пловдив 7.5-8.00л със скорост 120-130км/ч
                              EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
                              147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
                              NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от tuning7350 Покажи съобщение
                                Е аз също я ръчкам(те конете са скромни)ама все пак съм доволен,и я докарвам 10-12 газ във Пловдив!!!
                                Магистрала Пловдив-София///София-Пловдив 7.5-8.00л със скорост 120-130км/ч
                                Същия мотор и същия разход на гориво е и при мен.

                                Да допълня. Моята я взех за 4700лв - 1.6/120 със всички екстри за модела, 4+1 врати(доста запазена с перфектен кожен салон).
                                От там 300лв застраховка, регистрация, еко такса и винетка. После още 350 лв. за обслужване.

                                За година и половина и 25к километра съм сменил:
                                Термостат - 65лв (един месец след като я купих)
                                Гарнитура на клапаните - 70лв(2 седмици след като я купих - губеше яко масло...)
                                Предно окачване 450лв - (нови горни носачи - АТЕС (старите бяха здрави, но така и така бях решил да сменям всичко) и рециклирани долни носачи + биелетки + кормилен накрайник + тампони на СЩ.)

                                Май окачването е най-проблемната част на този автомобил...
                                Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                                Comment

                                Working...
                                X