dansguardian, мн глупости написа приятел.
Рецеклирането е успешно, ако се извърщи качествено. С полиуретанови тампони, возията се втвърдява една идея...и е трдуно усезаема. Управлението става по директно. Шарнирите издържават мн км направени така.
- За маслото, масло + маслен + въздшен = 80лв. + 5лв труд И то мн хубаво масло. Селения 10в40 Турбодизел...това си е маслото за този двигател. Ако ти е кеф за още 30лв ще вземеш 5в40.
- комплект Дайко + ролки Ина + водна помпа Бугати са грубо 190лв ...труда е според зависи 50лв.
- Трв носачи са 200лв горен, долен с остъпката грубо. Комплекта за предница да е 500 с отстъпка.
- съединител Валео 280лв + 80лв труд по смяна
Не са толкова страшни ремонтите...ако избереш правилното возило.
Ако си търсиш,първо виж форумните...има хубави бензинови и дизелови.
Рецеклирането е успешно, ако се извърщи качествено. С полиуретанови тампони, возията се втвърдява една идея...и е трдуно усезаема. Управлението става по директно. Шарнирите издържават мн км направени така.
- За маслото, масло + маслен + въздшен = 80лв. + 5лв труд И то мн хубаво масло. Селения 10в40 Турбодизел...това си е маслото за този двигател. Ако ти е кеф за още 30лв ще вземеш 5в40.
- комплект Дайко + ролки Ина + водна помпа Бугати са грубо 190лв ...труда е според зависи 50лв.
- Трв носачи са 200лв горен, долен с остъпката грубо. Комплекта за предница да е 500 с отстъпка.
- съединител Валео 280лв + 80лв труд по смяна
Не са толкова страшни ремонтите...ако избереш правилното возило.
Ако си търсиш,първо виж форумните...има хубави бензинови и дизелови.
Comment